• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • 07.12.14, 06:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Facebook võidab isegi siis, kui me teda üha vähem kasutame

Mobiiliäppide edukust mõõdetakse reeglina sellega, kui kaasatud nende kasutajad on. Kui inimesed kasutavad äppi vähem kui kord kuu aja jooksul, on tegu probleemiga. Siiski on üks äpp, kelle kohta nimetatud reegel ei kehti – äppide „vanaisa“ Facebook, kirjutab Forbes.
Facebook.
  • Facebook. Foto: epa
Kuna hiljutised uuringud näitavad, et noored, enamasti alla 25aastased, kasutavad Facebooki üha vähem, võiks olukord ju murettekitav olla. Nad pole enam nii kaasatud sotsiaalvõrgustikus suhtlemisse kui varem. Teised äpid nagu Instagram, Pinterest ja WhatsApp on nad „endale meelitanud“.
GlobalWebIndex, kes teeb enim võrdlevaid uuringuid sotsiaalmeedia kasutamise alal, on probleemile andnud ka kvantitatiivse mõõtme: kui 2013. aastal oli keskmisel internetikasutajal 4,7 sotsiaalmeedia kontot, siis 2014. aastaks oli see arv tõusnud 5,2ni. Peaaegu 80%-l internetikasutajatest (välja arvatud Hiina, kus Facebook on keelatud) on Facebookis konto.
GlobalWebIndexi tegevjuht Tom Smith ütles, et iga tehtav uuring on näidanud, et inimesed kasutavad sotsiaalmeedia teenuseid üha enam. „Mida noorem sa oled, seda rohkem sa kasutad,“ lisas ta.
See teeb elu raskeks aga ettevõtetel, kes soovivad end reklaamida, kuna platvorme, kus seda teha saab, tuleb aina juurde. Facebooki jaoks pole aga tegu probleemiga, kuna Facebook mängib meie digitaalse identiteedi loomisel olulist rolli. Nimelt pakub Facebook võimalusi logida äppi sisse oma Facebooki kontoga, mistõttu ei pea klient mõtlema välja uusi kasutajanimesid ning paroole. Seesugune võimalus on ühtlasi elu teinud lihtsamaks ka äppide arendajatel.
Uuringufirma Lead Ledger andmeil kasutab 12% maailma populaarsematest äppidest ja veebisaitidest Facebooki Loginit ehk siseneda saab Facebooki konto kaudu.
Seega võib öelda, et Facebookil on teiste sotsiaalmeedia võrgustikega võrreldes digitaalse identiteedi loomisel kõige paremini läinud.
Niisiis selles peitubki põhjus, miks Facebook võidab isegi siis, kui me teda üha vähem kasutame. Tänu Facebook Loginile pakub Facebook üht vähestest mobiilsetest reklaamivõrkudest, mida reklaamijad saavad kasutada, et kliente erinevatel veebiplatvormidel tabada.
Seega pole sellest midagi hullu, kui me kasutame Facebooki üha vähem. Facebooki edukuse võtmeküsimus seisneb selles, kui palju me kasutame neid äppe, kuhu Facebooki konto kaudu sisse saab logida. „Mida rohkem aega me mobilliseadmetes veedame, seda parem on see Facebookile, kuna sellised ettevõtted, kes suudavad teha sama, mida Facebook suudab mobiilis, on väga vähe,“ lausus Smith. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.09.24, 13:51
Sileni vaikuseruumid liiguvad taastuvenergia abil nullheite suunas
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele